אבחון ה- PEER - ניתוח האבחון על אוכלוסיית ילדים ישראליים: מחקר חלוץ

Translated title of the contribution: The PEER-analyzing the assessment on Israeli children: A pilot study

שולה פרוש, מור שפירא, טל מזור-קרסנטי, אביבה יוכמן

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

אבחון ה- PEER הינו אבחון סינון המיועד להעריך ילדים בגיל טרום בית הספר עם חשד לבעיות פרה-אקדמיות
Translated title of the contributionThe PEER-analyzing the assessment on Israeli children: A pilot study
Original languageHebrew
Pages (from-to)3-14
Journalכתב-עת ישראלי לריפוי בעיסוק
Volume8
Issue number1
StatePublished - 1999

Keywords

  • אבחון דידקטי
  • מוכנות לבית הספר
  • התפתחות הילד
  • Child development
  • Readiness for school
  • Learning disabilities -- Diagnosis

Cite this