אוטונומיה, תפיסה עצמית ורווחה בקרב בוגרים עם לקויות למידה מורכבות - מחקר פעולה משתף

דנה רוט, דפנה רביב-כרמי, עופר דפנא, רותי כהן, דורון לורנצי, יוני סימני, חלי פרץ, שירלי ורנר

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מאמר זה נועד לתאר תהליך מחקר שהתבצע בגישת 'מחקר פעולה משתף' ולדווח על ממצאיו. בחלקו הראשון של המאמר, יתוארו העקרונות המרכזיים של אותה גישה בהתייחסות לאנשיםעם מוגבלות. כמו כן, יתואר התהליך של בניית קבוצת המחקר במחקר ספציפי זה. חלקו השני של המאמר יציג את המחקר אשר נערך ואת ממצאיו. (מתוך המאמר).
Original languageHebrew
Pages (from-to)76-85
Number of pages10
Journalשיקום: בטאון עמותת חומש
Volume30
StatePublished - 2020

IHP publications

  • IHP publications
  • Action research
  • Autonomy (Psychology)
  • Learning disabilities
  • People with disabilities
  • Self-perception
  • Well-being

Cite this