אפיסטמולוגיה ופדגוגיות רווחות: כיצד להימנע מהשטחת הידע בתכנון לימודים ובלמידה של מורים

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

המאמר מציג את החשיבות של הבניית ידע וחשיבה מעמיקים. הכותבת דנה במספר שאלות מפתח ובהן, הסטטוס של תפיסות אפיסטמיות הנוגעות לטיבו של הידע ולדרכים ליצירתו ולהצדקתו בתחומי דעת שונים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationחינוך כמערכת מורכבת
Editorsח'אלד עראר, גילה קורץ, חנה בר-ישי
Place of Publicationחיפה
Publisherפרדס
Pages273-291
Number of pages19
ISBN (Print)9781618387523
StatePublished - 2021

IHP publications

  • IHP publications
  • Education -- Curricula
  • Education -- Israel -- Administration
  • Knowledge and learning
  • Knowledge, Theory of
  • Learning
  • School children
  • Schools
  • Teachers
  • Teachers -- In-service training
  • Teachers -- Training of
  • Teaching
  • Thought and thinking

Cite this