Abstract
המאמר מציג את החשיבות של הבניית ידע וחשיבה מעמיקים. הכותבת דנה במספר שאלות מפתח ובהן, הסטטוס של תפיסות אפיסטמיות הנוגעות לטיבו של הידע ולדרכים ליצירתו ולהצדקתו בתחומי דעת שונים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | חינוך כמערכת מורכבת |
Editors | ח'אלד עראר, גילה קורץ, חנה בר-ישי |
Place of Publication | חיפה |
Publisher | פרדס |
Pages | 273-291 |
Number of pages | 19 |
ISBN (Print) | 9781618387523 |
State | Published - 2021 |
IHP publications
- IHP publications
- Education -- Curricula
- Education -- Israel -- Administration
- Knowledge and learning
- Knowledge, Theory of
- Learning
- School children
- Schools
- Teachers
- Teachers -- In-service training
- Teachers -- Training of
- Teaching
- Thought and thinking