Abstract
בעמודים הבאים אבקש לעקוב אחר חלק מההקשרים החינוכיים וההגותיים-זהותיים שעומדים מאחורי תהליכי החקיקה מכאן והמחאה מכאן. ניתן לתת לאירועים אלה פרשנות משפטית, פוליטית, חברתית, כלכלית, היסטורית ופסיכולוגית. כל אלה לא יהיו כלי הניתוח שאדרש להם. אתרכז בהקשרים הדינמיים-זיקתיים מכאן, ומנגד אצביע על הלבה ההגותית -זהותית, שהתפרצה דווקא עתה בהקשר של המשבר הדיאלוגי שהחברה בישראל הגיעה אליו. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 493-503 |
Number of pages | 11 |
Journal | עיונים בחינוך: כתב עת לעיון ומחקר בחינוך |
Volume | 24 |
State | Published - 2024 |
IHP publications
- IHP publications
- COVID-19 Pandemic, 2020-
- Computer-assisted instruction
- Dialogue
- Education
- Education -- Israel -- Administration
- Education -- Philosophy
- Identity (Philosophical concept)
- Israel -- Politics and government
- Israel -- Social conditions
- Law reform
- Protest movements -- Israel -- History -- 21st century
- Religious Zionism
- Zionism