בעיית עץ שטיינר - דוגמה לשימוש בעקרונות פיסיקליים להתרת בעיה מתמטית

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

חומר הלימוד במתמטיקה ובמדעים עשוי מטבעו מגירות-מגירות. תלמיד תיכון, אם יישאל שאלה לא מוכרת, ינסה על פי רוב קודם כול לשייך את השאלה לאחת מאותן מגירות, על מנת שיוכל להפעיל את הכלים הייחודיים לה. דפוס חשיבה כזה אינו מסייע בפתרון בעיות מורכבות, ואחת המשימות שאתן מורים טובים צריכים להתמודד הנה פיתוח חשיבה אינטגרטיבית, המשלבת בין נושאים שונים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)26-31
Number of pages6
Journalתהודה: עלון למורה לפיסיקה
Volume28
Issue number1-2
StatePublished - 2009

IHP publications

  • IHP publications
  • Geometry
  • Mathematics
  • Mathematics -- Study and teaching
  • Physics -- Study and teaching
  • Problem solving -- Study and teaching

Cite this