Abstract
בחירת מזון על ידי הצרכנים מושפעת ממגוון גורמים. ההיבט הסנסורי נחשב כאחד הגורמים החשובים המשפיעים על בחירת המזון, לפני שיקולי בריאות או גורמים נוספים. לכן, בעת פיתוח או שיפור מוצר בתעשיית המזון חשוב לנתח וליישם את המידע המתקבל מהתחום הסנסורי. אנליזה סנסורית, המהווה כלי הכרחי בכל תהליכי הפיתוח, משלבת שיטות לכימות התקבלות בשלב התכנון עם מדדים חושיים בעת ולאחר האכילה
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 11-16 |
Number of pages | 6 |
Journal | מגזין מכון תנובה למחקר |
Volume | 8 |
State | Published - 2003 |
IHP publications
- IHP publications
- Senses and sensation
- Food industry and trade
- Food
- Consumers