גישה חדשנית לפיתוח מוצרי מזון המבוססת על שימוש במידע חושי והתייחסותי

ישראל שגיא

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

בחירת מזון על ידי הצרכנים מושפעת ממגוון גורמים. ההיבט הסנסורי נחשב כאחד הגורמים החשובים המשפיעים על בחירת המזון, לפני שיקולי בריאות או גורמים נוספים. לכן, בעת פיתוח או שיפור מוצר בתעשיית המזון חשוב לנתח וליישם את המידע המתקבל מהתחום הסנסורי. אנליזה סנסורית, המהווה כלי הכרחי בכל תהליכי הפיתוח, משלבת שיטות לכימות התקבלות בשלב התכנון עם מדדים חושיים בעת ולאחר האכילה
Original languageHebrew
Pages (from-to)11-16
Number of pages6
Journalמגזין מכון תנובה למחקר
Volume8
StatePublished - 2003

IHP publications

  • IHP publications
  • Senses and sensation
  • Food industry and trade
  • Food
  • Consumers

Cite this