Abstract
המאמר עוסק בעקרונות שהנחו את כתיבת הספר "מה בעצם עשינו? סיפורי הצלחה ממרכזי תמיכה לסטודנטים עם ליקויי למידה". הספר משקף את התפיסה הייחודית של למידה מהצלחות שפיתחו החוקרים יונה רוזנפלד ועמיתיו. מסיפורי ההצלחה עולים לא אחת גילויים מפתיעים ואף חריגים בעבודה עם סטודנטים עם ליקויי למידה ולמענם, ובהם דרכים לפיתוח קשר מתמשך עם סטודנטים, שיתופם בחייו האישיים של איש המקצוע וקבלת החלטות במרחבים בלתי-צפויים.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | מה בעצם עשינו? (קובץ בעריכת ארנה שמר, יונה רוזנפלד, אורית דהן ואריאלה דניאל-הלוינג) |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 9-12 |
Number of pages | 4 |
State | Published - 2016 |
IHP publications
- IHP publications
- Learning disabled -- Education (Higher)