"האופק הפדגוגי": רפורמה או שינוי?

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

האם הרפורמה במבחני הבגרות שמשרד החינוך הכריזה עליה לאחרונה היא באמת רפורמה? ואולי רק הרחבת תהליך שכבר מתרחש באיים מבודדים במערכת החינוך? מחברת המאמר, יו"ר המזכירות הפדגוגית במשר החינוך, מבקרת את השמרנות שבבחינות ומציעה עקרונות חדשים לבנייתן. המחיר הוודאי - צמצום החומר הנלמד. ההישג המקווה - אזרחים חושבים (מתוך המאמר).
Original languageHebrew
Pages (from-to)40-44
Number of pages5
Journalהד החינוך
Volume81
Issue number8
StatePublished - 2007

IHP publications

  • IHP publications
  • Bagrut examinations
  • Education -- Curricula
  • Education -- Israel -- Administration
  • Educational change
  • Knowledge and learning
  • Learning
  • Teachers -- In-service training
  • Teaching -- Methods
  • Thought and thinking

Cite this