Abstract
את ההוראה, שיש בה מן החזרתיות, הייתי מגדירה לא כקרוסלה אלא כספיראלה. הדימוי של הקרוסלה מרמז לחזרתיות פאסיבית, ללא התקדמות. ההנאה נובעת מהחזרה על התנועה המוכרת, המפחידה קצת, אבל לא מאיימת, כי סופה ידוע מראש. הספיראלה, לעומת זאת, מניחה סוף פתוח והתקדמות לעבר איזורים לא נודעים ולעיתים גם תמרון לפי צורכי השעה. דימוי זה הולם את ההוראה שמייצרת מקום מפגש בין המורה לבין הסטודנטים. כל שנה המפגש קצת שונה, גם אם מדובר באותו הקורס, כי המורה קצת משתנה וקבוצת התלמידים משתנה.. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 36-39 |
Number of pages | 4 |
Journal | אמירות |
Volume | מאי |
State | Published - 2017 |
IHP publications
- IHP publications
- Teaching