ההוראה כקרוסלה

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

את ההוראה, שיש בה מן החזרתיות, הייתי מגדירה לא כקרוסלה אלא כספיראלה. הדימוי של הקרוסלה מרמז לחזרתיות פאסיבית, ללא התקדמות. ההנאה נובעת מהחזרה על התנועה המוכרת, המפחידה קצת, אבל לא מאיימת, כי סופה ידוע מראש. הספיראלה, לעומת זאת, מניחה סוף פתוח והתקדמות לעבר איזורים לא נודעים ולעיתים גם תמרון לפי צורכי השעה. דימוי זה הולם את ההוראה שמייצרת מקום מפגש בין המורה לבין הסטודנטים. כל שנה המפגש קצת שונה, גם אם מדובר באותו הקורס, כי המורה קצת משתנה וקבוצת התלמידים משתנה.. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)36-39
Number of pages4
Journalאמירות
Volumeמאי
StatePublished - 2017

IHP publications

  • IHP publications
  • Teaching

Cite this