Abstract
המחקר הנוכחי מבקש לבחון את תפיסות המורים המובילים את הטמעת האינטגרציה בחינוך העל יסודי בישראל. בהתאם לכך, המחקר התמקד בשאלות האלה: 1) כיצד תופסים מובילים במדע וטכנולוגיה את אופי האינטגרציה בין מדע לטכנולוגיה? 2) מה הם הצרכים להמשך הכשרה להוראה אינטגרטיבית לדעת מורים מובילים במדע וטכנולוגיה?
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 90-95 |
Number of pages | 6 |
Journal | ביטאון מכון מופת |
Volume | 51 |
State | Published - 2013 |
IHP publications
- IHP publications
- Junior high schools
- Teachers
- Science -- Study and teaching
- Technology -- Study and teaching
- Teachers -- Training of