הוראה אינטגרטיבית בחטיבות ביניים בישראל: ציפיות להמשך הכשרה מנקודת מבטו של המורה

נורית הוכברג, יגאל גלילי

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

המחקר הנוכחי מבקש לבחון את תפיסות המורים המובילים את הטמעת האינטגרציה בחינוך העל יסודי בישראל. בהתאם לכך, המחקר התמקד בשאלות האלה: 1) כיצד תופסים מובילים במדע וטכנולוגיה את אופי האינטגרציה בין מדע לטכנולוגיה? 2) מה הם הצרכים להמשך הכשרה להוראה אינטגרטיבית לדעת מורים מובילים במדע וטכנולוגיה?
Original languageHebrew
Pages (from-to)90-95
Number of pages6
Journalביטאון מכון מופת
Volume51
StatePublished - 2013

IHP publications

  • IHP publications
  • Junior high schools
  • Teachers
  • Science -- Study and teaching
  • Technology -- Study and teaching
  • Teachers -- Training of

Cite this