הוראה מקוונת בסביבות רב תרבותיות: [מאמר דעה]

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

הסביבה המקוונת הפכה לזירה פדגוגית רלוונטית בחינוך הגבוה. בתחום ההוראה, הספרות המחקרית עוסקת, בין היתר, בדיון המקוון, בשיטות הוראה ובקשר שלהם להישגיהם של הלומדים. עד כה לא נמצאו מחקרים העוסקים בשיח של המרצה בסביבה המקוונת ובקשר של שיח זה לתפיסתו של המרצה ולהתנהלותו הפדגוגית. מאמר זה מנסה להציג כמה תובנות שנובעות ממחקרים עדכניים בתחום הלמידה המקוונת בתוכניות ובהקשרים שונים. במסגרת זו, מחבר המאמר דן במאפייניה של הסביבה המקוונת כזירה פדגוגית, במרכיבי השיח המקוון בחינוך הגבוה, וכן מציג שלוש גישות הוראה בסביבה המקוונת.
Original languageHebrew
Pages (from-to)117-132
Number of pages16
Journalזמן חינוך
Volume3
StatePublished - 2017

IHP publications

  • IHP publications
  • College students
  • Computer-assisted instruction
  • Education, Higher
  • Electronic discussion groups
  • Lecturers
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • חינוך גבוה
  • מרצים
  • סטודנטים
  • קבוצות דיון ושיח באמצעות מחשבים

Cite this