Abstract
הסביבה המקוונת הפכה לזירה פדגוגית רלוונטית בחינוך הגבוה. בתחום ההוראה, הספרות המחקרית עוסקת, בין היתר, בדיון המקוון, בשיטות הוראה ובקשר שלהם להישגיהם של הלומדים. עד כה לא נמצאו מחקרים העוסקים בשיח של המרצה בסביבה המקוונת ובקשר של שיח זה לתפיסתו של המרצה ולהתנהלותו הפדגוגית. מאמר זה מנסה להציג כמה תובנות שנובעות ממחקרים עדכניים בתחום הלמידה המקוונת בתוכניות ובהקשרים שונים. במסגרת זו, מחבר המאמר דן במאפייניה של הסביבה המקוונת כזירה פדגוגית, במרכיבי השיח המקוון בחינוך הגבוה, וכן מציג שלוש גישות הוראה בסביבה המקוונת.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 117-132 |
Number of pages | 16 |
Journal | זמן חינוך |
Volume | 3 |
State | Published - 2017 |
IHP publications
- IHP publications
- College students
- Computer-assisted instruction
- Education, Higher
- Electronic discussion groups
- Lecturers