Abstract
במאמר זה עוסק המחבר בצורות של התקבלות ופרשנות מופע המוכלות במופע עצמו. בשני חלקיו הראשונים של המאמר דן רוטמן באופנים שבהם פרשנויות של חוקרים ותגובות טקסטואליות וחזותיות של הקהל הפכו להיות חלק משתי יצירות של קבוצת סלה-מנקה, בה חבר המחבר, במדיומים שונים: הטלנובלה־מופע תולדותיה של בתיה מ', ששני פרקיה הוצגו לראשונה ב-2006 (פרק ראשון) וב-2013 (פרק שני), ושמורה בעצמי, סיור קולי של מדריכה נעדרת למבקר.ת יחיד.ה במוזיאון ריק (2018 ו-2024). בחלק השלישי מציג רוטמן את "המופע האקדמי" מתוך אותן דוגמאות. בד בבד, מדגיש הכותב, המאמר אינו יצירת אמנות ולא טקסט ספרותי, אלא מהלך בפעילות מתמשכת של יצירה־מחקר. (תקציק מתוך המבוא)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 215-236 |
Number of pages | 22 |
Journal | תיאטרון: רבעון לתיאטרון עכשווי |
Volume | 51 |
State | Published - 2024 |
IHP publications
- IHP publications
- Arts and society
- Performance art
- Theater