השימוש במותגים במוצרי חקלאות בכלל ובשיווק פרחי קטיף וצמחי נוי בפרט

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מהו בעצם מותג, מדוע השימוש במותגים בשיווק פרחים הוא קטן, בעד ונגד בניית מותגים. בסדרה בת שתי כתבות ינתח עבורנו אמיר היימן את עקרונות המיתוג, יעריך את השיקולים בעד ונגד בניית מותג בכלל, ולאחר מכן ינסה להראות כיצד עקרונות אלו חלים על בניית מותג בשיווק פרחי קטיף וצמחי נוי חלק ב' של המאמר בגיליון יוני 2005, עמודים 23-25.
Original languageHebrew
Pages (from-to)מרץ 2005
Journalעולם הפרח
StatePublished - 2005

IHP publications

  • IHP publications
  • Brand name products
  • Branding (Marketing)
  • Cut flowers
  • Farm produce -- Marketing
  • Plants, Ornamental

Cite this