Abstract
מהו בעצם מותג, מדוע השימוש במותגים בשיווק פרחים הוא קטן, בעד ונגד בניית מותגים. בסדרה בת שתי כתבות ינתח עבורנו אמיר היימן את עקרונות המיתוג, יעריך את השיקולים בעד ונגד בניית מותג בכלל, ולאחר מכן ינסה להראות כיצד עקרונות אלו חלים על בניית מותג בשיווק פרחי קטיף וצמחי נוי חלק ב' של המאמר בגיליון יוני 2005, עמודים 23-25.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | מרץ 2005 |
Journal | עולם הפרח |
State | Published - 2005 |
IHP publications
- IHP publications
- Brand name products
- Branding (Marketing)
- Cut flowers
- Farm produce -- Marketing
- Plants, Ornamental