השפעת הפרעות בקונטקסט על רכישה, שחזור והעברה של מיומנות מוטורית בילדים בעלי לקות למידה בהשוואה לבני גילם ללא לקות למידה

שרון קוזי-גופנא, טל ירוס-חקק, נעמי וינטראוב

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

ילדים בעלי לקויות למידה סובלים במקרים רבים מקשיים קוגניטיביים ומטה-קוגניטיביים. קשיים אלה משפיעים על יכולתם להסתגל למצבים חדשים ולשינויים בלתי צפויים ולהתמודד עם קונטקסט למידה מורכב. מטרת המחקר המתואר הייתה לבדוק את השפעותיהן של רמות שונות של הפרעות בקונטקסט על יכולתם של ילדים בעלי לקות למידה וילדים ללא לקות ללמוד מטלה מוטורית חדשה. תקציר מאמר באנגלית Refereed/Peer-reviewed
Original languageHebrew
Pages (from-to)264
Number of pages1
Journalכתב-עת ישראלי לריפוי בעיסוק
Volume16
Issue number3
StatePublished - 2007

IHP publications

  • IHP publications
  • Learning disabilities
  • Memory
  • Motor learning
  • Pediatrics

Cite this