Abstract
ילדים בעלי לקויות למידה סובלים במקרים רבים מקשיים קוגניטיביים ומטה-קוגניטיביים. קשיים אלה משפיעים על יכולתם להסתגל למצבים חדשים ולשינויים בלתי צפויים ולהתמודד עם קונטקסט למידה מורכב. מטרת המחקר המתואר הייתה לבדוק את השפעותיהן של רמות שונות של הפרעות בקונטקסט על יכולתם של ילדים בעלי לקות למידה וילדים ללא לקות ללמוד מטלה מוטורית חדשה. תקציר מאמר באנגלית
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 264 |
Number of pages | 1 |
Journal | כתב-עת ישראלי לריפוי בעיסוק |
Volume | 16 |
Issue number | 3 |
State | Published - 2007 |
IHP publications
- IHP publications
- Learning disabilities
- Memory
- Motor learning
- Pediatrics