Abstract
ממצאי מחקרה של המחברת מאששים את ההשערה שמורכבות קוגניטיבית גבוהה אצל מנהלים בבתי ספר שעברו שינוי ארגוני מתקשרת עם רמות גבוהות של שיתוף בקבלת החלטות, וזאת לעומת מנהלים בעלי מורכבות קוגניטיבית נמוכה בבתי ספר שאינם עוברים שינוי. כמו כן, נמצא ששיתוף בקבלת החלטות מצמצם היעדרויות מורים בתקופה של יישום השינוי. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | חינוך כמערכת מורכבת (קובץ בעריכת ח'אלד עראר, גילה קורץ, חנה בר ישי) |
Place of Publication | חיפה |
Publisher | פרדס |
Pages | 111-135 |
Number of pages | 25 |
ISBN (Print) | 9781618387523 |
State | Published - 2021 |
IHP publications
- IHP publications
- Absenteeism (Labor)
- Cognitive psychology
- Complexity (Philosophy)
- Decision making
- Educational leadership
- Management -- Employee participation
- Organizational change
- School principals
- Schools
- Teachers