השפעת מנהלים בעלי מורכבות קוגניטיבית על קידום שיתוף בקבלת החלטות ועל היעדרויות מורים בקונטקסט של שינוי ארגוני

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

ממצאי מחקרה של המחברת מאששים את ההשערה שמורכבות קוגניטיבית גבוהה אצל מנהלים בבתי ספר שעברו שינוי ארגוני מתקשרת עם רמות גבוהות של שיתוף בקבלת החלטות, וזאת לעומת מנהלים בעלי מורכבות קוגניטיבית נמוכה בבתי ספר שאינם עוברים שינוי. כמו כן, נמצא ששיתוף בקבלת החלטות מצמצם היעדרויות מורים בתקופה של יישום השינוי. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationחינוך כמערכת מורכבת (קובץ בעריכת ח'אלד עראר, גילה קורץ, חנה בר ישי)
Place of Publicationחיפה
Publisherפרדס
Pages111-135
Number of pages25
ISBN (Print)9781618387523
StatePublished - 2021

IHP publications

  • IHP publications
  • Absenteeism (Labor)
  • Cognitive psychology
  • Complexity (Philosophy)
  • Decision making
  • Educational leadership
  • Management -- Employee participation
  • Organizational change
  • School principals
  • Schools
  • Teachers

Cite this