Abstract
המחקר שעליו מתבסס מאמר זה עוסק באתגרים הכרוכים בהתאמת התוכנית "ללמוד לחיות ביחד" (לל"ב) לחברה הערבית באופן רגיש תרבות. התוכנית היא תוכנית התערבות למניעת אלימות ולקידום יכולות רגשיות וחברתיות של ילדים וילדות במשך שהותם בגן ובמעון. (מתוך המאמר).
| Translated title of the contribution | Cultural adaptation of the 'Learning to Live Together' intervention program for Arab early childhood educators in Israel |
|---|---|
| Original language | Hebrew |
| Pages (from-to) | 65-88 |
| Number of pages | 24 |
| Journal | מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית |
| Volume | כ"ט |
| Issue number | 53 |
| State | Published - 2021 |
IHP publications
- IHP publications
- Palestinian Arabs -- Education -- Israel
- Early childhood education
- Physical education for children
- People with social disabilities -- Education
- Kindergarten teachers
- Palestinian Arabs -- Israel
- Cultural pluralism
- Preschool children
- Attitude (Psychology)
- Cultural competence
- Multiculturalism
- Palestinian Arabs -- Israel -- Social conditions