Abstract
נבחנים מרכיבי התפקוד החברתי של תלמידים עם צרכים מיוחדים המשולבים במערכת החינוך הרגיל. שני מאמרים יבחנו נושא זה. הראשון, מטרתו להפגיש את המרפאים בעיסוק עם מושגי היסוד בחקר הכשירות החברתית של ילדים עם צרכים מיוחדים. שני, יבחן אותם, בראי המחקר, בתוך ההקשר של סביבת בית הספר המשלב
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 151-166 |
Number of pages | 16 |
Journal | כתב-עת ישראלי לריפוי בעיסוק |
Volume | 12 |
Issue number | 3 |
State | Published - 2003 |
IHP publications
- IHP publications
- Social skills
- Mainstreaming in education
- Social acceptance
- Loneliness
- Friendship