התפקוד החברתי של תלמידים עם צרכים מיוחדים המשולבים במערכת החינוך הכללי - מושגי יסוד

רוני שנקר, שולה פרוש

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

נבחנים מרכיבי התפקוד החברתי של תלמידים עם צרכים מיוחדים המשולבים במערכת החינוך הרגיל. שני מאמרים יבחנו נושא זה. הראשון, מטרתו להפגיש את המרפאים בעיסוק עם מושגי היסוד בחקר הכשירות החברתית של ילדים עם צרכים מיוחדים. שני, יבחן אותם, בראי המחקר, בתוך ההקשר של סביבת בית הספר המשלב
Original languageHebrew
Pages (from-to)151-166
Number of pages16
Journalכתב-עת ישראלי לריפוי בעיסוק
Volume12
Issue number3
StatePublished - 2003

IHP publications

  • IHP publications
  • Social skills
  • Mainstreaming in education
  • Social acceptance
  • Loneliness
  • Friendship

Cite this