Abstract
מאמר זה מתמקד בחשיבותו של הקשר מדריך/מודרך להתפתחות המקצועית של שניהם. במאמר מוצגים שלושה מודלים בהדרכה פסיכודינמית, תוך שימוש בטיפולוגיה שהוצעה על ידי פראולי וסארנט לאיפיון הדרכות על שלושה צירים: ציר הסמכות, מוקד ההדרכה ואופן השתתפות המדריך. מודל ההדרכה ההתייחסותי מוצג בהרחבה, תוך הדגשת החשיבות של ניטור מתמיד של הקשר ההדרכתי. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 39-46 |
Number of pages | 8 |
Journal | שיחות: כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה |
Volume | 26 |
Issue number | 1 |
State | Published - 2011 |
IHP publications
- IHP publications
- Career development
- Interpersonal relations
- Psychodynamic psychotherapy
- Psychotherapy
- Training