התפתחות 'עצמי מקצועי' בתוך קשר - המודל ההתייחסותי בהדרכה

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מאמר זה מתמקד בחשיבותו של הקשר מדריך/מודרך להתפתחות המקצועית של שניהם. במאמר מוצגים שלושה מודלים בהדרכה פסיכודינמית, תוך שימוש בטיפולוגיה שהוצעה על ידי פראולי וסארנט לאיפיון הדרכות על שלושה צירים: ציר הסמכות, מוקד ההדרכה ואופן השתתפות המדריך. מודל ההדרכה ההתייחסותי מוצג בהרחבה, תוך הדגשת החשיבות של ניטור מתמיד של הקשר ההדרכתי. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)39-46
Number of pages8
Journalשיחות: כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה
Volume26
Issue number1
StatePublished - 2011

IHP publications

  • IHP publications
  • Career development
  • Interpersonal relations
  • Psychodynamic psychotherapy
  • Psychotherapy
  • Training

Cite this