@inbook{918d3f99da314101a34970e1164bc06c,
title = "חוויות מפתח' בחינוך הבלתי פורמלי'",
abstract = "מאמר זה עוסק בזיכרון לטווח ארוך של חוויות הנתפסות כמשמעותיות וקשורות במסגרת או בפעילות בלתי פורמלית. המחבר מנסה להבין מה בחוויה הזו מאפשר לזכור אותה לאורך זמן ולייחס לה השפעה. המחקר מניח, באופן כללי, שכל פעולה שאיננה לימודית מתאימה להגדרה של פעולה בלתי פורמלית, ובוחן מחדש הנחות של המודל שהציע כהנא. הניתוח מראה לדוגמה כי פעילות בלתי פורמלית מובהקת, כגון חוגי ספורט, יכולה לכלול מרכיב א-סימטרי חזק, וכי מצוינות בביצוע פעילויות קשורה לרצינות המדריך, לאישיותו ולסמכותו. מכאן אנו למדים כי ממדים של המודל, כמו סימטריה או וולונטריות, יכולים לקבל ולשנות משמעות לפי סוג הפעילות. (מתוך המאמר)",
author = "גד יאיר",
note = "הקובץ זמין במאגר הספרים האלקטרוניים 'פסיק' לאחר הרשמה",
year = "2012",
language = "עברית",
series = " הסדרה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ",
publisher = "הוצאת רסלינג",
pages = "497--517",
editor = "תמר רפופורט and אהוביה כהנא",
booktitle = "הסדר החברתי והקוד הבלתי פורמלי",
}