חשיבה מטא-קוגניטיבית ולמידה לקראת הבנה

Translated title of the contribution: Metacognitive teaching and teaching for understanding

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

החשיבה שלנו היא מערכת מורכבת שביצועיה עשויים להשתפר לאין ערוך בעזרת גורם המנהל אותה. גורם זה מכונה מטא-קוגניציה. במאמר זה אסביר מהי מטא-קוגניציה, מה הקשר שלה ללמידה עם הבנה, ואיך אפשר להשתמש בה בתהליכי למידה והוראה בכיתה (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionMetacognitive teaching and teaching for understanding
Original languageHebrew
Title of host publicationלהבין הבנה, ללמד להבין : מושגים ומעשים (קובץ בעריכת יורם הרפז)
Editorsיורם הרפז
Place of Publicationתל אביב
Publisherמכון מופ"ת
Pages162-171
Number of pages10
ISBN (Print)9789655301175
StatePublished - 2016

IHP publications

  • IHP publications
  • Comprehension
  • Learning
  • Metacognition
  • Teaching
  • הבנה
  • הוראה
  • למידה
  • מטה-קוגניציה

Cite this