Abstract
החשיבה שלנו היא מערכת מורכבת שביצועיה עשויים להשתפר לאין ערוך בעזרת גורם המנהל אותה. גורם זה מכונה מטא-קוגניציה. במאמר זה אסביר מהי מטא-קוגניציה, מה הקשר שלה ללמידה עם הבנה, ואיך אפשר להשתמש בה בתהליכי למידה והוראה בכיתה (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Metacognitive teaching and teaching for understanding |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | להבין הבנה, ללמד להבין : מושגים ומעשים (קובץ בעריכת יורם הרפז) |
Editors | יורם הרפז |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 162-171 |
Number of pages | 10 |
ISBN (Print) | 9789655301175 |
State | Published - 2016 |
IHP publications
- IHP publications
- Comprehension
- Learning
- Metacognition
- Teaching