ילדים מספרים טלוויזיה

זהר קמפף, דבורה הוק-טגליכט, שושנה בלום-קולקה

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

המחקר המוצג במאמר עוסק בתרומת סיפורי משחק בדיוניים מבוססי טלוויזיה להתפתחות אוריינית. זהו מחקר חלוץ בניסיון לבדוק, בכלי מחקר של השיח, אינטראקציות טבעיות של ילדים בגן, כדי להבין את השפעת הטלוויזיה עליהם. המחקר מגלה, שמעורבות ילדים בסיפורי משחק המבוססים על תוכניות טלוויזיה מזמנת להם מרחב להפקת שיח עשיר, מורכב ומאתגר, ועשויה לתרום להתפתחות כישורי אוריינות (מתוך המאמר).
Original languageHebrew
Pages (from-to)38-47
Number of pages10
Journalפנים: כתב-עת לתרבות, חברה וחינוך
Volume37
StatePublished - 2006

IHP publications

  • IHP publications
  • Child development
  • Conversation
  • Literacy
  • Preschool children
  • Storytelling
  • Television and children

Cite this