Abstract
המחקר המוצג במאמר עוסק בתרומת סיפורי משחק בדיוניים מבוססי טלוויזיה להתפתחות אוריינית. זהו מחקר חלוץ בניסיון לבדוק, בכלי מחקר של השיח, אינטראקציות טבעיות של ילדים בגן, כדי להבין את השפעת הטלוויזיה עליהם. המחקר מגלה, שמעורבות ילדים בסיפורי משחק המבוססים על תוכניות טלוויזיה מזמנת להם מרחב להפקת שיח עשיר, מורכב ומאתגר, ועשויה לתרום להתפתחות כישורי אוריינות (מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 38-47 |
Number of pages | 10 |
Journal | פנים: כתב-עת לתרבות, חברה וחינוך |
Volume | 37 |
State | Published - 2006 |
IHP publications
- IHP publications
- Child development
- Conversation
- Literacy
- Preschool children
- Storytelling
- Television and children