Abstract
בארצות הגירה בעולם, כמו קנדה, ארה"ב, ואוסטרליה, הצורך ללמד כשירות תרבותית במקצועות האקדמיים היישומיים זכה להכרה ריבה והממסד המקצועי העמיד אמות מידה מפורטות לכשירות תרבותית. מעט מזה נעשה בישראל. במטרה להביא לשינוי המצב קם פרוייקט (Developing Modernized Curricula on Migrants' Lives in Israel)DEMO שזכה למימון מטעם האיחוד האירופי באמצעות התכנית היוקרתית ERSMUS+ מטרת הפרוייקט היא להגביר את המודעות של אנשי המקצוע לחוויות של עולים, מהגרים ופליטים בישראל ולהפוך את השירותים שהם נותנים למותאמים יותר לחברה הישראלית על המגוון התרבותי שלה.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 60-62 |
Number of pages | 3 |
Journal | מידעו"ס |
Volume | 89 |
State | Published - 2019 |
IHP publications
- IHP publications
- Education -- Curricula
- Education, Higher
- Multiculturalism
- Social workers -- Training of