למי באמת דרושה האוטונומיה בחינוך? על תפיסות התפקיד של דרגים במערכת החינוך הישראלית

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

הגדלת חופש הפעולה המנהלי והפדגוגי של בתי הספר עשויה להגביר את מידת השליטה שיש למנהלים על התהליכים שבתי הספר מקיימים, ולהגדיל את יכולתם להתמודד ולהסתגל לסביבה מורכבת
Original languageHebrew
Pages (from-to)155-173
Number of pages19
Journalעיונים במינהל ובארגון החינוך
Volume23
StatePublished - 1999

IHP publications

  • IHP publications
  • אוטונומיה בחינוך
  • Schools -- Decentralization
  • מנהלי בתי ספר
  • School principals
  • בתי ספר בניהול עצמי
  • School-based management
  • מנהל החינוך
  • School management and organization
  • עמדות
  • Attitude (Psychology)

RAMBI Publications

  • Rambi Publications
  • Teachers -- Israel

Cite this