Abstract
אדית בוטון וקריסטה אסטרחן עוסקות במאמרן בתופעה נפוצה בקרב תלמידים: שיתוף במשאבי למידה ברשתות חברתיות. הן מבחינות בין פרקטיקות של שיתוף (sharing) לבין למידה שיתופית (collaborative learning) ומדווחות כי השימוש הספונטני העיקרי של בני נוער ברשתות חברתיות לצרכים לימודיים מתאפיין בשיתוף חומרים, ואילו הלמידה השיתופית נדירה. הן מציגות נתונים אשר לממדי התופעה, לתוכני השיתוף, למניעים לשיתוף ולמשתפים. בוטון ואסטרחן דנות גם במתח הקיים בין מניעים שונים: תחרות והצטיינות אישית מצד אחד ונורמות של עזרה הדדית ותמיכה מהצד האחר. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | חומות החינוך נפלו ברשת? |
Place of Publication | תל-אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 53-76 |
Number of pages | 24 |
ISBN (Print) | 978965530 |
State | Published - 2017 |
IHP publications
- IHP publications
- רשתות חברתיות (באינטרנט)
- Online social networks
- שיתוף מידע וידע
- תלמידים
- School children
- למידה בקבוצות
- Team learning approach in education
- למידה
- Learning
RAMBI Publications
- Rambi Publications
- Online social networks -- Israel
- Teaching -- Methodology
- Education -- Data processing
- Students -- Israel -- Attitudes