Abstract
הלקוחות האלה לא מסתובבים בחנויות, פרסום כמעט שלא משפיע עליהם, לוקח חודשים עד שהם קונים משהו וכל קנייה מחייבת הסכמה של אנשים רבים. נשמע כמו סיוט של כל משווק? זאת המציאות העסקית עמה מתמודדות חברות רבות שהלקוחות שלהן הם ארגונים ופירמות, ולא צרכנים בודדים. לקוחות עסקיים אמנם דורשים השקעה מרובה, אך לרוב הם גומלים ברכישה בהיקף גדול ובנאמנות ארוכת טווח. מיהו לקוח עסקי רווחי ואיך סוגרים איתו עסקה?
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 14-18 |
Number of pages | 5 |
Journal | סטטוס: הירחון לחשיבה ניהולית |
Volume | 162 |
State | Published - 2004 |
IHP publications
- IHP publications
- Business
- Marketing