Abstract
בשנת הלימודים הנוכחית ייבחנו תלמידי ישראל בשלושה מבחנים בין־לאומיים: פירלס, טימס ופיזה. המבחנים הבין־לאומיים משתלטים בהדרגה על מערכת החינוך. הכנה ישירה למבחנים מזיקה להוראה וללמידה, אימוץ נבון של עקרונותיהם עשוי להועיל. מורים מתבקשים לעמוד על המשמר: מתי הדרישה להכין את התלמידים למבחנים מזיקה ומתי היא מועילה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 18-21 |
Number of pages | 4 |
Journal | הד החינוך |
Volume | 85 |
Issue number | 5 |
State | Published - 2011 |
IHP publications
- IHP publications
- Academic achievement
- Achievement tests
- Education -- Curricula
- Knowledge and learning
- Learning
- School children
- Teachers
- Teaching