מבחנים בין-לאומיים: סיכון וסיכוי

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

בשנת הלימודים הנוכחית ייבחנו תלמידי ישראל בשלושה מבחנים בין־לאומיים: פירלס, טימס ופיזה. המבחנים הבין־לאומיים משתלטים בהדרגה על מערכת החינוך. הכנה ישירה למבחנים מזיקה להוראה וללמידה, אימוץ נבון של עקרונותיהם עשוי להועיל. מורים מתבקשים לעמוד על המשמר: מתי הדרישה להכין את התלמידים למבחנים מזיקה ומתי היא מועילה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)18-21
Number of pages4
Journalהד החינוך
Volume85
Issue number5
StatePublished - 2011

IHP publications

  • IHP publications
  • Academic achievement
  • Achievement tests
  • Education -- Curricula
  • Knowledge and learning
  • Learning
  • School children
  • Teachers
  • Teaching

Cite this