Abstract
בחלקו הראשון של הפרק הוצג מעט מן הדיון הרעיוני בתחום של חינוך סביבתי וחינוך לקיימות. עניינו של דיון זה הוא תפיסות עולם, מטרות, דרכי פעולה ומתודולוגיות מחקר. דיון ער בנושאים אלה צריך להתקיים גם בישראל, וזאת על מנת שחוקרים ואנשי חינוך יהיו ערים לזרמים למיניהם ויפתחו תפיסה אישית מנומקת. דיון כזה אמור להשפיע גם על כתיבת תכניות לימודים ועל יישומן במערכת החינוך. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | אתגר הקיימות (קובץ בעריכת אילנה אבישר) |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | הוצאת מכון מופ"ת |
Pages | 54-70 |
Number of pages | 17 |
ISBN (Print) | 9789650207953 |
State | Published - 2016 |
IHP publications
- IHP publications
- Education, Humanistic
- Environmental education
- Environmental quality
- Political participation