מודל לשיחת משוב דיאלוגית

רותם טרכטנברג מסלטון, אדם לפסטיין

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

במאמר זה אנחנו מבקשים להציע חלופה למודל המסורתי של שיחות המשוב-כדי למקסם את אפשרויות הלמידה של שיחות אלו. אנו טוענים שעקרון ההדדיות הכרחי לקיומו של תהליך משוב אפקטיבי בין עמיתים. מנהל ומורה אמנם אינם שותפים עמיתים באופן טבעי, אך המודל המוצע עשוי לטשטש במעט את מערכת היחסים ההיררכית ביניהם במעמד של שיחת המשוב, לייצר סביבת למידה דיאלוגית ולאפשר שיחה הדדית יותר. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationעושים בית ספר (קובץ בעריכת נעמי מנדל-לוי ומאיה בוזו-שוורץ)
Place of Publicationירושלים
Publisherאבני ראשה, המכון הישראלי למנהיגות בית ספרית
Pages240-251
Number of pages12
StatePublished - 2016

IHP publications

  • IHP publications
  • Teachers
  • Feedback (Psychology)
  • Teachers -- Evaluation
  • Teachers -- In-service training
  • Teacher-principal relationships
  • Dialogue
  • Learning
  • Observation (Educational method)

Cite this