Abstract
במאמר זה אנחנו מבקשים להציע חלופה למודל המסורתי של שיחות המשוב-כדי למקסם את אפשרויות הלמידה של שיחות אלו. אנו טוענים שעקרון ההדדיות הכרחי לקיומו של תהליך משוב אפקטיבי בין עמיתים. מנהל ומורה אמנם אינם שותפים עמיתים באופן טבעי, אך המודל המוצע עשוי לטשטש במעט את מערכת היחסים ההיררכית ביניהם במעמד של שיחת המשוב, לייצר סביבת למידה דיאלוגית ולאפשר שיחה הדדית יותר. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | עושים בית ספר (קובץ בעריכת נעמי מנדל-לוי ומאיה בוזו-שוורץ) |
Place of Publication | ירושלים |
Publisher | אבני ראשה, המכון הישראלי למנהיגות בית ספרית |
Pages | 240-251 |
Number of pages | 12 |
State | Published - 2016 |
IHP publications
- IHP publications
- Teachers
- Feedback (Psychology)
- Teachers -- Evaluation
- Teachers -- In-service training
- Teacher-principal relationships
- Dialogue
- Learning
- Observation (Educational method)