מוכנות לבית הספר: תפיסות של המושג והשלכותיהן

אסתר כהן, תום גומפל

Research output: Book/ReportBook

Abstract

מחקר הבוחן את תפיסת המושג "מוכנות לבית הספר" בקרב מקבלי ההחלטות : פסיכולוגים חינוכיים, גננות ואימהות. מימצאי המחקר מראים, כי הגדרת המושג עמומה. התגלתה נטיה להעדיף גישות של בשלות על פני גישות סביבתיות התערבותיות להסברת המוכנות.
Original languageHebrew
Place of Publicationירושלים
Publisherהמכון לחקר הטיפוח בחינוך
Number of pages26
StatePublished - 2000

Publication series

Nameפרסום (האוניברסיטה העברית בירושלים. המכון לחקר הטפוח בחנוך)
Publisherהמכון לחקר הטיפוח בחינוך
Volume160

Bibliographical note

notValidatingIssn:0792-2329 ;

Cite this