Abstract
מחקר חלוץ בשדה החינוכי חושף סוכני שינוי מסוג צ'מפיונים - Champions המקדמים יוזמות מעבר לתפקידם הרגיל בבית-הספר. מאמר זה מביא את סיפורם של שלושה יזמים הפועלים בתחום הטכנולוגי. מתוך הממצאים עולה התנהלותם הלא פורמאלית בבואם לקדם את היוזמות, ופעולתם הכפולה הן לשם השגת משאבים והן לשם הטמעת תהליכי החדשנות בקרב מורים. עולה ההשערה כי בשונה מארגונים עסקיים, צ'מפיונים טכנולוגיים בבתי-ספר הם לא רק יבואנים של כלים טכנולוגיים אלא של תפיסות כוללות לגבי פרקטיקות חינוכיות שנועדו להיטיב עם התלמידים והמורים שעליהם משפיעים. לצ'מפיונים תפקיד חשוב אפוא בהתחדשות הארגונית של בית-הספר. (מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 28-34 |
Number of pages | 7 |
Journal | מור-טק |
Volume | 3 |
State | Published - 2009 |
IHP publications
- IHP publications
- Educational change
- Entrepreneurship
- Information technology
- Schools
- Teachers
- Teaching -- Aids and devices
- Technical education
- Technological innovations