Abstract
מחבר המאמר כופר באמיתות המחקרית של שיטות המחקר הכמותי המושלות בכיפה. הבעיה אינה בגישה הכמותית כשלעצמה, שיכולה לתרום ללא ספק, ואף תרמה רבות, למדעי הטבע והחברה, אלא בעובדה שבמדעי החברה בכלל, ובתחום החינוך בפרט, ההנחות שבבסיס הנתונים נשארות לרוב לא ידועות, ולכן גם אי אפשר להעמידן לביקורת (תקציר מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 54-57 |
Number of pages | 4 |
Journal | ארץ אחרת |
Volume | 34 |
State | Published - 2006 |
IHP publications
- IHP publications
- Quantitative research
- Qualitative research
- Education