מחקר ללא ענווה

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מחבר המאמר כופר באמיתות המחקרית של שיטות המחקר הכמותי המושלות בכיפה. הבעיה אינה בגישה הכמותית כשלעצמה, שיכולה לתרום ללא ספק, ואף תרמה רבות, למדעי הטבע והחברה, אלא בעובדה שבמדעי החברה בכלל, ובתחום החינוך בפרט, ההנחות שבבסיס הנתונים נשארות לרוב לא ידועות, ולכן גם אי אפשר להעמידן לביקורת (תקציר מתוך המאמר).
Original languageHebrew
Pages (from-to)54-57
Number of pages4
Journalארץ אחרת
Volume34
StatePublished - 2006

IHP publications

  • IHP publications
  • Quantitative research
  • Qualitative research
  • Education

Cite this