מידת שביעות הרצון של רופאי השיניים מלימודי המשך ברפואת שיניים: סקר בקרב רופאי שיניים בירושלים

אלכס מרזל, נ ברוך, יצחק טייב, יהונתן מן, אברהם זיני

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מטרת מחקר זה היא למקד את מקור שביעות הרצון ובכך, לקדם את תכניות לימודי ההמשך בארץ. הערכת שביעות הרצון מושפעת מכמה קריטריונים: תוכן המפגש, איכות המרצה, ציפיות המשתתפים, רשמים והדגמות חזותיות, והתשתית של מקום המפגש. לימודי המשך ברפואת שיניים יכולים להיות מהנים, כאלה שיאפשרו לרופאי השיניים להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר ויהוו עבורם אתגר מדעי בעודם לומדים גישות ושיטות חדשות בתחום רפואת השיניים ובכלל. מחקר זה מנסה לבחון את מידת שביעות הרצון בקרב רופאי השיניים, חברי הר"ש, סניף ירושלים, מתכניות שונות של לימודי המשך ברפואת שיניים בירושלים, מטעם הר"ש ירושלים, וכתוצאה מכך להסיק כיצד ניתן לשפר את תכניות לימודי ההמשך ולהעלות את רמת ההשתתפות וההיענות של רופאי השיניים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)53-66
Number of pages14
Journalרפואת הפה והשיניים
Volume34
Issue number1
StatePublished - 2017

IHP publications

  • IHP publications
  • Medical personnel -- In-service training
  • Medicine -- Study and teaching (Continuing education)
  • Medicine -- Study and teaching
  • Dentists
  • Content (Psychology)
  • Satisfaction

Cite this