Abstract
מטרת מחקר זה היא למקד את מקור שביעות הרצון ובכך, לקדם את תכניות לימודי ההמשך בארץ. הערכת שביעות הרצון מושפעת מכמה קריטריונים: תוכן המפגש, איכות המרצה, ציפיות המשתתפים, רשמים והדגמות חזותיות, והתשתית של מקום המפגש. לימודי המשך ברפואת שיניים יכולים להיות מהנים, כאלה שיאפשרו לרופאי השיניים להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר ויהוו עבורם אתגר מדעי בעודם לומדים גישות ושיטות חדשות בתחום רפואת השיניים ובכלל. מחקר זה מנסה לבחון את מידת שביעות הרצון בקרב רופאי השיניים, חברי הר"ש, סניף ירושלים, מתכניות שונות של לימודי המשך ברפואת שיניים בירושלים, מטעם הר"ש ירושלים, וכתוצאה מכך להסיק כיצד ניתן לשפר את תכניות לימודי ההמשך ולהעלות את רמת ההשתתפות וההיענות של רופאי השיניים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 53-66 |
Number of pages | 14 |
Journal | רפואת הפה והשיניים |
Volume | 34 |
Issue number | 1 |
State | Published - 2017 |
IHP publications
- IHP publications
- Medical personnel -- In-service training
- Medicine -- Study and teaching (Continuing education)
- Medicine -- Study and teaching
- Dentists
- Content (Psychology)
- Satisfaction