Abstract
בשנים האחרונות, מתקיים בבית-הספר לעבודה-סוציאלית באוניברסיטה העברית, קורס הפועל על-פי מודל מיזוג הידע (Merging of Knowledge Model). בקורס סמסטריאלי זה לומדים יחדיו סטודנטים מתוכנית הבוגר לעבודה סוציאלית, אנשי מקצוע ואנשים בעלי ידע מניסיון חיים. בתחילת דרכו התמקד הקורס בנושא "פיתוח שותפות בעולם עבודה משתנה", וכיום הוא מתמקד ב"פיתוח שותפות עם משפחות של אנשים עם מוגבלות". מתכונת הקורס מעלה שאלות על תהליכי הכשרה שיתופיים בעבודה סוציאלית. זו מגמה מאתגרת, שגוברת בשנים האחרונות בבתי ספר לעבודה סוציאלית בכמה מדינות ומשקפת התכנסות טבעית של השותפים ללמידה, שהיא למעשה כל כך לא טבעית, בכך אעסוק במאמר זה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 56-59 |
Number of pages | 4 |
Journal | מידעו"ס |
Volume | 95 |
State | Published - 2021 |
IHP publications
- IHP publications
- Knowledge and learning
- Social workers -- Training of