Abstract
במהלך שיחות רעים בין איש החינוך המתמטי ואיש הניתוח המוזיקלי, הראשון איתגר בחידות היגיון, והשני שיתף באסוציאציות שהן מעוררות בו, לתופעות מקבילות בתחום התיאוריה המוזיקלית. וכך מתוך חילופי הדברים ושיח שנסוב על עבודותיהם, הלכו והתבררו קווי דמיון השוררים בין שני התחומים. המאמר מדגים קווי דמיון אלה באמצעות ניתוח הפתרון של חידת חשיבה מתמטית, ניתוח המבנה של קטע מוזיקלי, והתבוננות באנלוגיה השוררת ביניהם. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 51-58 |
Number of pages | 8 |
Journal | על"ה: עלון למורי המתמטיקה |
Volume | 56 |
State | Published - 2018 |
IHP publications
- IHP publications
- Mathematics
- Music
- Problem solving -- Study and teaching
- Mathematics -- Study and teaching