נזקים כחול-לבן

ענת זוהר, ורד אלבוחר-אגמון

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

הלחץ לשיפור מהיר בהישגי התלמידים במבחנים עתירי סיכון (מבחני מפמ"ר, מיצ"ב, פיזה) משפיע לרעה על ההוראה והלמידה ומעוות את תמונת המצב של הישגי מערכת החינוך. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)80-83
Number of pages4
Journalהד החינוך
Volumeצ'
Issue number5
StatePublished - 2016

IHP publications

  • IHP publications
  • בחינות (חינוך)
  • Educational tests and measurements
  • הישגים בלימודים
  • Academic achievement
  • ציונים (לימודים)
  • Grading and marking (Students)
  • מערכת החינוך
  • Education -- Israel -- Administration

RAMBI Publications

  • Rambi Publications
  • Academic achievement -- Israel -- Psychological aspects
  • Teaching -- Israel
  • Education -- Israel -- Evaluation

Cite this