Abstract
הלחץ לשיפור מהיר בהישגי התלמידים במבחנים עתירי סיכון (מבחני מפמ"ר, מיצ"ב, פיזה) משפיע לרעה על ההוראה והלמידה ומעוות את תמונת המצב של הישגי מערכת החינוך. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 80-83 |
Number of pages | 4 |
Journal | הד החינוך |
Volume | צ' |
Issue number | 5 |
State | Published - 2016 |
IHP publications
- IHP publications
- בחינות (חינוך)
- Educational tests and measurements
- הישגים בלימודים
- Academic achievement
- ציונים (לימודים)
- Grading and marking (Students)
- מערכת החינוך
- Education -- Israel -- Administration
RAMBI Publications
- Rambi Publications
- Academic achievement -- Israel -- Psychological aspects
- Teaching -- Israel
- Education -- Israel -- Evaluation