Abstract
מטרת המאמר לבחון את נושא הסטנדרטים להשגים למודיים. כיוון שהנושא נידון בצורה מעמיקה בדיון הצבורי והאקדמי בארצות הברית, וכיוון שעל סמך הנסיון שנצבר במערכת חנוך זו אומצה ההמלצה לכונן גם בישראל מערכת מבחנים המבוססת על סטנדרטים, יתמקד הדיון בבחינת הנושא במערכת החנוך האמריקנית. על סמך דיון זה יוצגו כמה תובנות שחשוב להעלות בדיון הצבורי בישראל. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Standards in Education: Milestones or Hindrances |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | לקראת מהפכה חינוכית? |
Subtitle of host publication | Toward Educational Revolution |
Editors | דן ענבר |
Place of Publication | ירושלים |
Publisher | הוצאת מכון ון ליר והוצאת הקיבוץ המאוחד |
Pages | 130-145 |
Number of pages | 16 |
ISBN (Print) | 9789650203207, 9650203206 |
State | Published - 2006 |
IHP publications
- IHP publications
- Academic achievement
- Education -- Israel -- Administration
- Education -- Standards
- Education -- United States
- Educational tests and measurements