סטנדרטים להישגים בחינוך: אבני בוחן, אבני דרך או אבני נגף?

Translated title of the contribution: Standards in Education: Milestones or Hindrances

גד יאיר, דן ענבר

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

מטרת המאמר לבחון את נושא הסטנדרטים להשגים למודיים. כיוון שהנושא נידון בצורה מעמיקה בדיון הצבורי והאקדמי בארצות הברית, וכיוון שעל סמך הנסיון שנצבר במערכת חנוך זו אומצה ההמלצה לכונן גם בישראל מערכת מבחנים המבוססת על סטנדרטים, יתמקד הדיון בבחינת הנושא במערכת החנוך האמריקנית. על סמך דיון זה יוצגו כמה תובנות שחשוב להעלות בדיון הצבורי בישראל. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionStandards in Education: Milestones or Hindrances
Original languageHebrew
Title of host publicationלקראת מהפכה חינוכית?
Subtitle of host publicationToward Educational Revolution
Editorsדן ענבר
Place of Publicationירושלים
Publisherהוצאת מכון ון ליר והוצאת הקיבוץ המאוחד
Pages130-145
Number of pages16
ISBN (Print)9789650203207, 9650203206
StatePublished - 2006

IHP publications

  • IHP publications
  • Academic achievement
  • Education -- Israel -- Administration
  • Education -- Standards
  • Education -- United States
  • Educational tests and measurements

Cite this