סיפור אהבה חדש? תפיסות בבסיס דימויים של תלמידים ומורים על בית-הספר, על האינטרנט ועל מה שביניהם

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

דור חדש של תלמידים נמצא במערכת החנוך, ומוקף בטכנולוגיות מידע ותקשרת כגון אינטרנט, יישומי ווב, משחקי מחשב, טלפונים ניידים ועוד. טענה רווחת היא שאף על פי שבתי ספר רבם מצטיידים במחשבים ובטכנולוגיה מתאימה, השמוש שנעשה בהם באינטרנט כאמצעי למידה הוא מועט ובלתי משמעותי. המחקר המוצג במאמר בא להוסיף לספרות העוסקת בהשפעת האינטרנט על האופן שבו תופסים התלמידים את בית הספר, זאת ע"י בחינת תפיסות התלמידים בבית הספר שבו האינטרנט מהווה כלי לגיטימי ושמושי ללמידה. המחקר נערך בבית ספר תיכון המשלב אינטרנט בלמידה באופן חלקי, במקצועות שונים, באופן פורמלי ומתוך שיקול דעת פדגוגי. מטרת המחקר היתה לבחון את האופן שבו תופסים התלמידים והמורים את האינטרט ואת שילובו בבית הספר ובחיי התלמיד.
Original languageHebrew
Pages (from-to)88-115
Number of pages28
Journalעיונים בחינוך:כתב עת לעיון ומחקר בחינוך
Volume6
StatePublished - 2012

IHP publications

  • IHP publications
  • Computer-assisted instruction
  • Imagery (Psychology)
  • Internet
  • Learning
  • Metaphor
  • Perception
  • School children
  • Schools
  • Teachers
  • אינטרנט
  • בתי ספר
  • דימוי (פסיכולוגיה)
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • למידה
  • מורים
  • מטפורה
  • תלמידים
  • תפיסה

Cite this