Abstract
דור חדש של תלמידים נמצא במערכת החנוך, ומוקף בטכנולוגיות מידע ותקשרת כגון אינטרנט, יישומי ווב, משחקי מחשב, טלפונים ניידים ועוד. טענה רווחת היא שאף על פי שבתי ספר רבם מצטיידים במחשבים ובטכנולוגיה מתאימה, השמוש שנעשה בהם באינטרנט כאמצעי למידה הוא מועט ובלתי משמעותי. המחקר המוצג במאמר בא להוסיף לספרות העוסקת בהשפעת האינטרנט על האופן שבו תופסים התלמידים את בית הספר, זאת ע"י בחינת תפיסות התלמידים בבית הספר שבו האינטרנט מהווה כלי לגיטימי ושמושי ללמידה. המחקר נערך בבית ספר תיכון המשלב אינטרנט בלמידה באופן חלקי, במקצועות שונים, באופן פורמלי ומתוך שיקול דעת פדגוגי. מטרת המחקר היתה לבחון את האופן שבו תופסים התלמידים והמורים את האינטרט ואת שילובו בבית הספר ובחיי התלמיד.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 88-115 |
Number of pages | 28 |
Journal | עיונים בחינוך:כתב עת לעיון ומחקר בחינוך |
Volume | 6 |
State | Published - 2012 |
IHP publications
- IHP publications
- Computer-assisted instruction
- Imagery (Psychology)
- Internet
- Learning
- Metaphor
- Perception
- School children
- Schools
- Teachers