על מעמדה האתי המיוחד של ההתכוונות החינוכית

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מחנכים ומחנכות בבתי ספר מעידים על אופיו המיוחד של תפקידם, ומרבים לתאר אותו במונחים אקזיסטנציאליים של "משמעות", "שליחות", "אהבה", "זהות" ו"קשר". בכוונת מחבר המאמר לטעון כי המציאות החינוכית היום-יומית של מחנכים בכיתותיהם היא בעלת מאפיינים אתיים מיוחדים שראוי להקדיש להם מחשבה ותשומת לב. במאמר זה המחבר מתייחס אל שני מאפיינים מעין אלו ואל יסוד הזיקה שבכל אחד מהם.
Original languageHebrew
Pages (from-to)345-350
Number of pages6
Journalהחינוך וסביבו: שנתון סמינר הקיבוצים
Volumeל"ח
StatePublished - 2016

IHP publications

  • IHP publications
  • Education -- Philosophy
  • Existentialism
  • Teacher-student relationships
  • Teachers

Cite this