Abstract
איך ניתן, באמצעות פעולות כמעט בלתי מורגשות, לשפר בצורה משמעותית את איכות החיים שלנו? כיצד חברות עסקיות מכוונות אותנו לאלטרנטיבות שמזיקות לנו? פרופ' מיה בר-הלל מציגה את הספר "Nudge" ומביאה שורת דוגמאות להתערבויות קטנות שיכולות לחולל שינויים גדולים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 75-79 |
Number of pages | 5 |
Journal | אודיסאה |
Volume | 12 |
State | Published - 2011 |
IHP publications
- IHP publications
- Kahneman, Daniel -- 1934-
- Decision making
- Ethics
- Street signs
- Customer services
- Consumers
- Internet service providers
- Credit cards
- Donation of organs, tissues, etc
- Soldiers