Abstract
בפרק מתחקות המחברות אחר התפתחותה של פדגוגיה פמיניסטית וביקורתית המדגישה את המעבר מלמידה באמצעות דילמות ללמידה באמצעות פרדוקסים. בנוסף, הפרק מבקש לבחון את השברים, התקיעויות והמתחים בתוך השדה הפמיניסטי, וכן את האופנים שבהם שיח ההעצמה המבקש להתגבר על יחסי כוח ולהיאבק בדיכוי, מייצר היררכיות בין "מעצימות" ל"מועצמות" ומכונן מחדש את הסדר החברתי שתחתיו הוא מבקש לחתור.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | גשרים של ידע |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 218-247 |
Number of pages | 30 |
ISBN (Print) | 9789655301366 |
State | Published - 2017 |
IHP publications
- IHP publications
- פמיניזם
- Feminism
- סטודנטים
- College students
- שינוי חברתי
- Social change
- פרדוקסים
- Paradoxes
- למידה באמצעות שירות לקהילה
- אקטיביזם
- Social sciences
- מעורבות בקהילה
- Social participation
- פדגוגיה ביקורתית
- Critical pedagogy
RAMBI Publications
- Rambi Publications
- Feminism -- Study and teaching -- Israel
- Leadership in women -- Israel
- Social change -- Israel