Abstract
במחקר נבדקו שכיחויות הפניה של המתבגרים למורים בעניינים לימודיים וחברתיים, ציפיותיהם של המתבגרים לגבי סוגים שונים של תמיכה שהמורים יכולים לספק עבורם בתחומים הללו ודיווחיהם לגבי סוגי התמיכה שקיבלו ממוריהם בעת פניתם. המחקר מדגיש את חשיבותה של התמיכה הרגשית של המורים עבור התלמידים בתחום הלימודי והחברתי, סוג זה של תמיכה גם סופק הכי הרבה על ידי המורים בעת הפניות. כמו-כן, המחקר מבליט את השימוש הרב של התלמידים בתמיכתם של המורים בעניינים לימודיים ואת השימוש המועט יחסית בתמיכתם בעניינים חברתיים. בדיון הוצגו השלכות יישומיות העשויות לחזק את האינטראקציה בין המתבגר לבין מחנכו ולהפוכה למשמעותית
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 48-67 |
Number of pages | 20 |
Journal | הייעוץ החינוכי |
Volume | 12 |
State | Published - 2003 |
IHP publications
- IHP publications
- Adolescence
- Adolescent psychology
- Coming of age
- Educational counseling
- High school students
- Social networks
- Teacher-student relationships