Abstract
בית הספר לריפוי בעיסוק של האוניברסיטה העברית בירושלים ומרכז רפואי הדסה, שם לו למטרה לשלב בין לימודים אקדמיים לבין תהליך התפתחות אישית מקצועית של סטודנטים לריפוי בעיסוק. הסטודנטים, כבר בשנתם הראשונה, עוברים תהליכים שמטרתם: (א) לאפשר לסטודנטים להיות מודעים לעצמם ולתהליכים שאיתם הם מתמודדים במהלך הלימודים; (ב) ללמוד את מושגי הריפוי בעיסוק בהקשר אקולוגי; ו- (ג) לפתח מיומנויות בין-אישיות על ידי התנסות ביצירת קשר ראשוני, הקשבה והבנת צרכיו של האחר. פרויקט "קשר" (קהילה בשותפות עם ריפוי בעיסוק) הנו פרויקט חונכות המיועד לכל הסטודנטים הלומדים בשנה א' בבית הספר לריפוי בעיסוק. במסגרת הפרויקט "קשר" חונכים הסטודנטים אדם עם צרכים מיוחדים ומלווים אותו לאורך שנת הלימודים. פרויקט "קשר" הנו אבן דרך ראשונה ומשמעותית בגיבוש הזהות הטיפולית -מקצועית של הסטודנטים כמרפאים בעיסוק לעתיד ומחנך למודעות ומחויבות חברתית-קהילתית. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 161-170 |
Number of pages | 10 |
Journal | כתב-עת ישראלי לריפוי בעיסוק |
Volume | 21 |
Issue number | 3 |
State | Published - 2012 |
IHP publications
- IHP publications
- Mentoring
- Occupational therapy -- Study and teaching
- Self-consciousness (Awareness)
- Social participation