Abstract
המאמר מציג את תבונת העשייה בתחום של סטודנטים עם ליקויי למידה כפי שהתגלו מתוך ניתוח עקרונות הפעולה המוצגים בסיפורים המובאים בספר. המשגת עקרונות הפעולה לכדי תורת פעולה מצביעה על שלושה ערוצי פעולה מרכזיים, שנעים על פני רצף בין שיטתיות סדורה לגמישות רגישה.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | מה בעצם עשינו? (קובץ בעריכת ארנה שמר, יונה רוזנפלד, אורית דהן ואריאלה דניאל-הלוינג) |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 347-362 |
Number of pages | 16 |
State | Published - 2016 |
IHP publications
- IHP publications
- Adjustment (Psychology)
- Attention-deficit hyperactivity disorder
- College students
- Learning disabled -- Education (Higher)
- Success