פרק 7: ידע ואקלים אפיסטמי בכיתות הלימוד

איתי פולק, אדם לפסטיין

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

פרק זה מתאר את אופן העיסוק בידע ובידיעה בכיתות ודן במאפיינים האפיסטמיים השונים המשתקפים מהוראת ידע-התוכן ומהוראת המיומנויות. מתוך כך הוא דן בשינויים במעמד הידע בכיתה.(מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationפדגוגיה בישראל (קובץ בעריכת איתי פולק, עליזה סיגל ואדם לפסטיין)
Place of Publicationבאר שבע
Publisherהמעבדה לחקר הפדגוגיה, המחלקה לחינוך, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
Pages94-108
Number of pages15
StatePublished - 2015

IHP publications

  • IHP publications
  • Schools
  • Classrooms
  • Knowledge and learning
  • Knowledge, Theory of
  • Environmental quality -- Study and teaching
  • Ability
  • Literacy

Cite this