Abstract
מבחני הבגרות, כלי בעל השפעה כבירה על ההוראה והלמידה, מצויים בטלטלה בעולם ובישראל. אירועים פוליטיים מטלטלים את הבחינות מגישה שמרנית אחידה לגישה גמישה ממוקדת-תלמיד, וחוזר חלילה. ד"ר גד יאיר מסכם את נייר העמדה שהגישו אנשי החינוך של מכון ון ליר בירושלים לשרת החינוך, לקראת רפורמה בבחינות בבגרות (מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 60-63 |
Number of pages | 4 |
Journal | הד החינוך |
Volume | 81 |
Issue number | 7 |
State | Published - 2007 |
IHP publications
- IHP publications
- Bagrut examinations
- Education -- Israel -- Administration
- Education -- Political aspects
- Educational change
- Learning
- Teaching