Abstract
בעקבות השימוש הגדל במחשב, וההשפעה של אופן ההקלדה על תוצרי הכתיבה, חשוב שההקלדה תהיה יעילה. לפיכך, מומלץ ללמוד הקלדה עיוורת, במיוחד לסטודנטים עם לקויות למידה, שלעתים קרובות משתמשים במחשב לפיצוי על קשייהם האקדמיים. עם זאת, מעט מאוד ידוע על תהליך רכישת מיומנות ההקלדה. מחקר זה בדק את תהליך רכישת ההקלדה העיוורת בקרב סטודנטים בהשכלה הגבוהה עם וללא לקויות למידה. לאורך תכנית ההקלדה נמצאו הבדלים מובהקים בין הקבוצות וסוגי התרגולים (הקלדת "לא מילים" ומילים), בעיקר בהתייחס למדד מהירות ההקלדה. עם זאת, דפוס רכישת ההקלדה של שתי הקבוצות היה דומה. ממצאים אלה תורמים להבנת תהליך הרכישה של הקלדה עיוורת ועשויים לסייע בתכנון ויישום תכניות להקניית מיומנות ההקלדה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Publisher | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
Pages | 11 (2016), 90ע-82ע |
Number of pages | 72 |
State | Published - 2016 |
IHP publications
- IHP publications
- College students
- Learning disabled -- Education (Higher)