Abstract
המאמר מתאר מחקר שבחן את דרך ההוראה והלמידה של אנגלית כשפה זרה. המחקר התמקד במאפיינים המנבאים חוסן בקרב תלמידים מצליחים עם ליקויי למידה. על בסיס הממצאים עובדה שיטת הוראה שמטרתה לסייע לתלמידים מתקשים "לעלות על דרך המלך" בלמידת האנגלית. חדשנותו של המחקר טמונה בכך שהייתה בו פנייה ישירה ללומדים עצמם, שהתבקשו לתאר את דרכי התמודדותם עם המטלה של למידת אנגלית. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | סוגיות עכשוויות בשילוב של ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בישראל |
Editors | שונית רייטר, עירית קופפרברג, יצחק גילת |
Place of Publication | תל-אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Chapter | 3 |
Pages | 60-82 |
Number of pages | 23 |
ISBN (Print) | 9789655301298 |
State | Published - 2017 |
IHP publications
- IHP publications
- תלמידים
- School children
- לקות למידה
- Learning disabilities
- עמידות (פסיכולוגיה)
- Resilience (Personality trait)
- שפה אנגלית -- לימוד והוראה
- English language -- Study and teaching
- רכישת שפה זרה
- Second language acquisition
- התמודדות (פסיכולוגיה)
- Adjustment (Psychology)
- מורים
- Teachers
RAMBI Publications
- Rambi Publications
- Children with disabilities -- Education -- Israel
- Special education -- Israel