תלמידים עם ליקויי למידה מורים לנו את הדרך להצלחה

אביבה בר-ניר, עלית אולשטין, קורי שולמן

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

המאמר מתאר מחקר שבחן את דרך ההוראה והלמידה של אנגלית כשפה זרה. המחקר התמקד במאפיינים המנבאים חוסן בקרב תלמידים מצליחים עם ליקויי למידה. על בסיס הממצאים עובדה שיטת הוראה שמטרתה לסייע לתלמידים מתקשים "לעלות על דרך המלך" בלמידת האנגלית. חדשנותו של המחקר טמונה בכך שהייתה בו פנייה ישירה ללומדים עצמם, שהתבקשו לתאר את דרכי התמודדותם עם המטלה של למידת אנגלית. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationסוגיות עכשוויות בשילוב של ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בישראל
Editorsשונית רייטר, עירית קופפרברג, יצחק גילת
Place of Publicationתל-אביב
Publisherמכון מופ"ת
Chapter3
Pages60-82
Number of pages23
ISBN (Print)9789655301298
StatePublished - 2017

IHP publications

  • IHP publications
  • תלמידים
  • School children
  • לקות למידה
  • Learning disabilities
  • עמידות (פסיכולוגיה)
  • Resilience (Personality trait)
  • שפה אנגלית -- לימוד והוראה
  • English language -- Study and teaching
  • רכישת שפה זרה
  • Second language acquisition
  • התמודדות (פסיכולוגיה)
  • Adjustment (Psychology)
  • מורים
  • Teachers

RAMBI Publications

  • Rambi Publications
  • Children with disabilities -- Education -- Israel
  • Special education -- Israel

Cite this