Abstract
מאמר זה מתמקד באמצעים טכנולוגיים המסייעים לתלמידי תיכון בהכנת שיעורי בית במתמטיקה. במאמר זה יוצגו ממצאים מתוך מחקר גישוש שבדק כיצד תלמידים משתמשים באחד המשאבים הטכנולוגיים הנפוצים ביותר-סרטוני וידאו שמציגים את הפתרון של בעיה מתמטית צעד אחר צעד. המחקר בדק בכלים איכותניים שש תלמידות תיכון שמסתייעות בקביעות בסרטונים בזמן הכנת שיעורי בית. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 50-59 |
Number of pages | 10 |
Journal | מחקר ועיון בחינוך מתמטי |
Volume | 7 |
State | Published - 2019 |
Externally published | Yes |
IHP publications
- IHP publications
- Computer-assisted instruction
- Homework
- Learning
- Mathematics -- Study and teaching
- School children