Abstract
המחקר הנוכחי בוצע בגישת מחקר פעולה משתף (Participatory action research) גישה המשלבת אנשים עם מוגבלות במחקר כחוקרים עמיתים. בגישה זו, החוקרים עם מוגבלות הם שותפים־עמיתים ומומחים לחייהם והתקווה היא כי ממצאי המחקר יתורגמו לפרקטיקה המקדמת איכות חיים. חברי קבוצת המחקר העמיתים בבית איזי שפירא הם בוגרים עם לקויות למידה מורכבות. מחקר פעולה משתף מלווה באנשי מחקר המשמשים כמנחים וכמאפשרים. במפגש שקיימו החוקרים העמיתים עם החוקרים המאפשרים, התמקד הדיון בדפוסי התמודדותם עם אתגרי הקורונה. תיאוריהם לימדו על חוויית אובדן ואי ודאות מתמשכים לצד רווחים משניים שצמחו בתקופה מאיימת ומגבילה זו. לפיכך נושא המחקר אותו ביקשו לבדוק התמקד בתמורות שחלו בחייהם של בוגרים עם לקויות למידה מורכבות במהלך תקופת הקורונה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 69-92 |
Number of pages | 24 |
Journal | מוגבלות וחברה |
Volume | 1 |
State | Published - 2022 |
IHP publications
- IHP publications
- Adjustment (Psychology)
- COVID-19 (Disease)
- COVID-19 Pandemic, 2020-
- Learning disabilities