Abstract
מקצוע האזרחות שוב נמצא על פרשת דרכים. מושגון מחייב, ספר לימוד חדש, כלי העזר לתכנית הלימודים והמחלוקות עליהם ממשיכים לטלטל את העגלה העמוסה והרעועה של לימודי האזרחות. המורים חשים לעיתים מתוסכלים, אובדי עצות ותועים בדרך. במאמר זה המחבר מנסה להסביר בקצרה את המהומה, כפי שהוא מבין אותה, ולהציע תשובה על השאלה על מי אפשר לסמוך בציפייה שמקצוע האזרחות ימשיך להיות כלי חינוכי משמעותי ועצמאי במערכת החינוך הישראלית. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 16-19 |
Number of pages | 4 |
Journal | הד החינוך |
Volume | צ' |
Issue number | 3 |
State | Published - 2016 |
IHP publications
- IHP publications
- אזרחות -- לימוד והוראה
- Civics -- Study and teaching
- מורים
- Teachers
- ספרי לימוד
- Textbooks
- תוכניות לימודים -- אזרחות
RAMBI Publications
- Rambi Publications
- Teachers -- Israel -- Attitudes
- Education -- Curricula -- Israel
- Civics, Israeli -- Study and teaching